Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
24 липня 2013 року о 9 год. 30 хв., в приміщенні Черкаського районного суду, з метою підвищення культури спілкування з відвідувачами суду, спеціалістом Творчого центру ТЦК проведено тренінг на тему «Розвиток комунікаційних навичок для роботи з відвідувачами суду».
У запропонованому тренінгу прийняли участь керівники апаратів судів та працівники судів Черкаської області, які при виконанні своїх функціональних обов’язків безпосередньо спілкуються з відвідувачами суду, у тренінгу також прийняли участь керівник апарату Золотоніського міськрайонного суду Наумейко Н.І. та старший секретар суду Міщенко Н.М.
Програма тренінгу була спрямована на забезпечення ефективної комунікативності роботи працівників апарату суду, що не лише сприятиме підвищенню культури спілкування з відвідувачами суду та вирішенню поточних судових завдань, але й підвищить довіру громадян до судової системи та покращенню якості правосуддя в Україні.
Учасниками тренінгу обговорено види прийому відвідувачів, їх типологія та потреби, претензії та скарги відвідувачів. Особливу увагу було зосереджено на комунікативних типах відвідувачів і стратегії спілкування з ними, вирішенні складних ситуацій з незадоволеними і конфліктними відвідувачами тощо.