flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Проведено анкетування учасників судових проваджень

31 липня 2019, 17:16

З метою об’єктивної оцінки вивчення якості роботи суду та рівня довіри громадськості до судів за проектом  громадської організації «Центр соціальної адаптації», за підтримки програми USAID  в Золотоніському міськрайонному суді Черкаської області проводилося опитування учасників судових проваджень з використанням методології карток громадського звітування (КГЗ) щодо якості функціонування суду за допомогою анонімного анкетування.

07 червня 2019 року в ТУ ДСА України в Черкаській області було проведено «круглий стіл» з питань обговорення результатів опитування та розроблення рекомендацій стосовно вдосконалення функціонування судів.

Відповідно до оцінки рівня задоволеності громадян якістю окремих аспектів функціонування судів за 5 (п»яти) бальною шкалою нижче зазначені питання отримали таке середнє значення:

Доступність до суду - 4,15:

 «Чи легко знайти будівлю» - 4,76;

«Зручність діставання до суду громадським транспортом» - 4,83;

«Зручність паркування автомобіля» - 4,59;

«Чи були перешкоди у доступі до приміщення» - 4,88;

«Чи можуть люди з обмеженими можливостями безперешкодно потрапити в суд» - 3,37;

«Чи завжди вдавалося додзвонитися до суду в разі необхідності» - 4,57;

«Графік канцелярії дає можливість вчасно вирішувати справи» - 4,60;

«Могли б дозволити собі витрати на послуги адвоката у разі необхідності» - 2,75.

Зручність та комфортність  перебування в суді - 4,69:

«Достатність зручних місць для очікування, оформлення документів» - 4,67;

«Вільний доступ до побутових приміщень» - 4,62;

«Чистота та прибраність приміщень» - 4,78;

«Достатність освітлення» - 4,71;

Повнота та ясність інформації - 4,51:

«Чи зручно розташовані інформаційні стенди» - 4,59;

«Зручність розташування кабінетів, залів» - 4,56;

«Чи задовольняє інформація про правила доступу в суд та перебування в ньому» - 4,44;

«Чи задовольняє інформація про справи, що призначені до розгляду» - 4,54;

«Чи задовольняє інформація про зразки документів» - 4,60;

«Чи задовольняє інформація про порядок сплати судових зборів» - 4,31;

«Чи знайшли на сторінці суду необхідну інформацію» - 4,57.

Сприяння роботи працівників апарату суду – 4,22:

«Старанність роботи працівників суду» - 4,44;

«Чи не припускали працівники суду помилок» - 2,38;

«Чи виявляли повагу, бажання допомогти» - 4,85;

«Чи виявляли однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу» - 4,71;

«Професіоналізм, знання своєї справи» - 4,76.

Дотримання строків судового розгляду – 4,41:

«Чи вчасно розпочалося засідання» - 4,47;

«Чи враховувалися побажання при призначення дня та часу засідання» - 4,45;

«Чи вчасно отримували повістку про виклик до суду та повідомлення про розгляд справи» - 4,74;

«Чи є обґрунтованими затримки  слухання у розгляді справи»- 3,98.

Сприяння роботи судді – 4,75:

«Неупередженість та незалежність» - 4,54;

«Коректність, доброзичливість, ввічливість» - 4,85;

«Незалежна підготовка до справи та знання справи» - 4,70;

«Надання можливостей сторонам обгрунтувати свою позицію» - 4,87;

«Дотримання процедури розгляду» - 4,82.

Судове рішення – 4,46:

«Рішення викладено легкою та доступною мовою» - 4,55;

«Рішення по справі було добре обґрунтовано» - 4,36.