Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З метою об’єктивної оцінки вивчення якості роботи суду та рівня довіри громадськості до судів за проектом громадської організації «Центр соціальної адаптації», за підтримки програми USAID в Золотоніському міськрайонному суді Черкаської області проводилося опитування учасників судових проваджень з використанням методології карток громадського звітування (КГЗ) щодо якості функціонування суду за допомогою анонімного анкетування.
07 червня 2019 року в ТУ ДСА України в Черкаській області було проведено «круглий стіл» з питань обговорення результатів опитування та розроблення рекомендацій стосовно вдосконалення функціонування судів.
Відповідно до оцінки рівня задоволеності громадян якістю окремих аспектів функціонування судів за 5 (п»яти) бальною шкалою нижче зазначені питання отримали таке середнє значення:
Доступність до суду - 4,15:
«Чи легко знайти будівлю» - 4,76;
«Зручність діставання до суду громадським транспортом» - 4,83;
«Зручність паркування автомобіля» - 4,59;
«Чи були перешкоди у доступі до приміщення» - 4,88;
«Чи можуть люди з обмеженими можливостями безперешкодно потрапити в суд» - 3,37;
«Чи завжди вдавалося додзвонитися до суду в разі необхідності» - 4,57;
«Графік канцелярії дає можливість вчасно вирішувати справи» - 4,60;
«Могли б дозволити собі витрати на послуги адвоката у разі необхідності» - 2,75.
Зручність та комфортність перебування в суді - 4,69:
«Достатність зручних місць для очікування, оформлення документів» - 4,67;
«Вільний доступ до побутових приміщень» - 4,62;
«Чистота та прибраність приміщень» - 4,78;
«Достатність освітлення» - 4,71;
Повнота та ясність інформації - 4,51:
«Чи зручно розташовані інформаційні стенди» - 4,59;
«Зручність розташування кабінетів, залів» - 4,56;
«Чи задовольняє інформація про правила доступу в суд та перебування в ньому» - 4,44;
«Чи задовольняє інформація про справи, що призначені до розгляду» - 4,54;
«Чи задовольняє інформація про зразки документів» - 4,60;
«Чи задовольняє інформація про порядок сплати судових зборів» - 4,31;
«Чи знайшли на сторінці суду необхідну інформацію» - 4,57.
Сприяння роботи працівників апарату суду – 4,22:
«Старанність роботи працівників суду» - 4,44;
«Чи не припускали працівники суду помилок» - 2,38;
«Чи виявляли повагу, бажання допомогти» - 4,85;
«Чи виявляли однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу» - 4,71;
«Професіоналізм, знання своєї справи» - 4,76.
Дотримання строків судового розгляду – 4,41:
«Чи вчасно розпочалося засідання» - 4,47;
«Чи враховувалися побажання при призначення дня та часу засідання» - 4,45;
«Чи вчасно отримували повістку про виклик до суду та повідомлення про розгляд справи» - 4,74;
«Чи є обґрунтованими затримки слухання у розгляді справи»- 3,98.
Сприяння роботи судді – 4,75:
«Неупередженість та незалежність» - 4,54;
«Коректність, доброзичливість, ввічливість» - 4,85;
«Незалежна підготовка до справи та знання справи» - 4,70;
«Надання можливостей сторонам обгрунтувати свою позицію» - 4,87;
«Дотримання процедури розгляду» - 4,82.
Судове рішення – 4,46:
«Рішення викладено легкою та доступною мовою» - 4,55;
«Рішення по справі було добре обґрунтовано» - 4,36.